Dag 21

5 mei 2009

Hallo!

Nou vandaag had ik een rustige dag vergeleken met gisteren en eergister! Lekker uit geslapen, een oranasly film zitte kijken met Imren (m'n gits van gister) Toen ben ik zelf naar de Canopy Walkway gagaan daar heb ik Erita leren kenne, een Italja's meisje . Met haar zijn ben ik nog wat wezen trekken. Richting de hoogste punt. Voor de mooiste uitzicht. Daar hebben we lekker gezeten om helemaal tot rust te komen. Om 16uur zijn we weer naar beneden gegaan. s'Avonds hebben we om 20uur afgesproken om wat te gaan eten. Imren een een vriend van hem kwame er ook bij. Het was dus weer lekker gezellig met zijn allen.

Morgen ga ik toch maar naar Melaka toe. Ik ga niet meer naar Kuantan, heb niet zoveel tijd meer. Op 10/11 mei wil ik weer in Kuala Lumpur zijn. Omdat de 12 mei mijn vliegtuig gaat.

Groetjes allemaal kussss

2 Reacties

  1. Eelco:
    5 mei 2009
    heeyheey ,hier weer eens een berichtje van mij , ik heb mn pc nog niet thuis staan, en ik ben nu ff bij mn ma , Mooi dat het goed gaat daar ;)

    Groetjes en een dikke (K) Eelco
  2. sigrun:
    5 mei 2009
    Hey Toppertje !
    Wat en belevenissen !Ik vind het echt heel knap dat je dit in je eentje aan durft!Meid geniet er van;dit zijn dingen die niemand je meer af kan neemen!!(Even onder ons:let de Budha goed op je??)
    Maak nog heel veel van de mooie foto,s.
    Tot je volgende bericht.
    Liefs Sigrun