Dag 5

19 april 2009 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hoi allemaal. Vandaag had ik voor het eerst echt een rustige dag.

We zijn nog niet door getrokken. De jongen hadden de avond daarvoor iets te veel bier op. Kan gebeuren toch. IK had mijn wekker wel gezet, om 12uur stond ik bijna klaar. Toen kwam het Duitse stel langs (hun slapen in een ander hotel) Hun waren ook nog gaar van de avond daarvoor. Ik heb lekker rustig ontbeten. 4 witte boterhammen even getosterd en sjem en 2 bananen. We zijn toen met zijn 3e wezen hangen in een winkelcentrum onder de Petronas towers. Voor de toren stond echt een hele mooie auto. Zoals je kan zien ;) Aan de andere kant van het gebouw hebben we ook een lange tijd bij de vijver gezeten. Die vijver maken ze echt elke dag schoon. Er lopen dan mensen in met hoge larzen het blad eruit te vissen met een netje. En als ze klaar zijn en de voltijnen gaan dan aan! Is het echt een heel mooi gezicht. In het winkelcentrum hebben we donuts gegeten en om 18uur zijn we daar lekker naar de burgerking gegeten. Ik heb daar ook een simkaart gekocht. s,avonds 21uur Maleisie tijd, 3uur Nederlandse tijd. Heb ik Stevan gebeld :) We hebben bijna een uur aan de telefoon gezeten. Het kosten mij ongever RM10. omgerekend E2,50. Had ik die kaart maar gelijk gekocht ;) Doe ik ook in Australie.

Als het goed is gaan we morgen weg. Maar we zijn nu nog op (24.30) Ze hebben wel hun beakpek vanmiddag ingepakt.

Tot morgen allemaal groetjes van hier X X X

Foto’s

3 Reacties

  1. Corra:
    19 april 2009
    Hoi Jacq, ik heb vandaag je verslagen gelezen en je fotos bekeken ziet er leuk uit. Hebbie genoeg ouwe kranten bij?? ;-)) cu , oant de volgende keer bye Corra
  2. ellowien ,marcel en jennifer:
    19 april 2009
    Echt cool dat je je gewoon zo red.Ben best trots op je, helemaal zonder niemand!!!! als je dat maar beseft! Hoop dat je het naar je zin heb ................liefs ons
  3. els en paul:
    20 april 2009
    Hallo jacq ik we volgen je ook hoor en vind het erg leuk om tezien wat je doet , vind het erg knap van je en hoop dat het de reis van je leven wordt. Nou meis geniet ervan en we blijven je volgen.
    Dikke kus van je buurman en knuffels van mijn