1980

26 mei 2009 - Sydney, Australië

1980

Deze foto werd gemaakt op 26 mei 2009 in Sydney, Australië.

1 Reactie

  1. sigrun:
    26 mei 2009
    Kanjer!!! Wat ben je toch en te gekke meid!Je hebt wel onzettend veel lef.Ik heb echt bewondering voor je ,al die dingen die je toch even doet.Ik blijf het zeggen: je fotos zijn super,je verslagen doeiend.Het is als of je zelf en beetje mee op vakantie bent.Geniet er van en let goed op jezelf.
    Liefs Sig