Dag 12
26 april 2009 - Pulau Perhentian, Maleisië
Hai allemaal.
Het snorkelen was in een woord geweldig. Ben gelijk goed verbrand op heel de achter kant. Mijn benen me rug en een schouder aan de voorkant van het zitten in de boot denk ik. Ik ben gister niet meer weze barbiquewen. Ik werd uitgenodicht om vis te eten. Dat sla ik natuurlijk niet af. Vis vind ik zo lekker. Het was die dag vers gevangen door de jongens. Het was een koningvis en een baracoeda. Maar ook echte vlinke visse. Ik heb ze dan wel niet levend gezien. Maar we aten met zijn 8te ervan en van elke vis kreeg je nog best een groot stuk! Rijs en sla erbij en nog groete ook. Nou mijn buikje zat weer goed vol hoor :) Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik toch te wijnig heb gepint. Ben dus opzoek gegaan naar een goedkopere kamer, die heb ik gevonde. :) Vanavond slaap ik waar ik al twee nachten slaap, voor rm50. Morgen kan ik bij twee meiden in een heel klein kamertje slapen, voor rm14 persoen :) De dag daarna ga ik toch maar weer terug. Want ik wil nog wel wat meer zien natuurlijk. ;)
Vanavond er nog even op los ;)
GROETJES EN DE ZONNESTRALEN VAN DE LONGBEATS IN PULAU PERHENTIAN.

Hoe vind je het daar in het verre oosten? Je hebt lekker vis gegeten las ik. Hoe zijn de lokale mensen daar? Heb je nog leuke reisgenoten ontmoet?
Zeker lekker warm daar, of misschien wel te heet?
Wat vind je tot nu toe het leukste, of raarste?
Je vindt waarschijnlijk alles wel leuk!
Wij missen je wel hoor en ik moet zeggen dat het hard weken is zo zonder jou!!
Maarrre, aan je Nederlands kan je wel wat doen : ( Jeetje Jaq!!
Nou nog heel veel plezier en doe voorrzichtig hoor!
Dikke kus van Kim, Joost en Zoe...
Als ik dit schrijf, lig jij waarschijnlijk al te pitten.
Het is vandaag voor het eerst een beetje regenachtig hier.
Dat was ook wel nodig, want het was lang droog gebleven,
zodat er soms zelfs heidebrandjes zijn. Ik wilde mijn rommeltjes verkopen in HvH op de kofferbakmarkt, maar ben toch maar niet gegaan. Misschien op Koninginnedag in Naaldwijk, als het dan droog is natuurlijk!
Lekker zeg, zo'n visje. Die grote vis, de baracuda is een heel gevaarlijke, met erg scherpe tandjes, dus ik hoop niet, dat je hem tegen komt bij het snorkelen.
Jammer dat het even niet lukt met de foto's, want die mis ik toch wel bij je verhaal over de prachtige stranden. Ik ben benieuwd waar je nu naar toe gaat en over veertien dagen of zo naar
Australië? Je houdt het trouwens goed vol, dat verslag van je.
Leuk om zo je avontuur mee te beleven!
Kus Ada
Wat een reis ben jij aan het maken zeg! Geweldig; wat een ondernemingslust, m'n petje af hoor!
Je pa kwam vanmiddag bij ons met een boek vol foto's, vandaar dat ik ook maar eens op je weblog ben gaan kijken. Leuk om zo een beetje met je mee te reizen; ik zou het zelf niet aandurven denk ik.
Nog heeeeeeeel veel plezier daar, nu al een ervaring om nooit meer te vergeten schat ik zo.
Groetjes van Bettina