Dag 13 Thailand

10 juni 2009 - Ko Samui, Thailand

Hai allemaal...

Ik heb gister heerlijk geslapen. Ik werd door Harrit wakker gemaakt om samen met zijn driee te gaan eten. Na het eten hebben we besloten om twee scooters te gaan huren. We zijn met de scooters wat rond gereden. We zijn bij een groot winkelcentrum gestopt. Daar heb ik en Flora door alle winkels gesnuffeld. Harris had al gouw een speelhal gevonden, waar hij een voetbalspel kon spelen met een andere jonge op de Nintendo. Na daar ook wat te hebben gegeten en gedronken zijn we weer terug gegaan. We zijn toen gaan zwemmen in het zwembad bij hun huisje. Zei wouden s'avonds het weer rustig aan doen. Ik heb de scooter gepakt en naar een ander strand gereden op het eiland. Het was even zoeken. Maar ik heb het wel gevonden. Ik heb daar een leuke winkel straat gevonden, en wat bars! Ik ben aan een bar gaan zitten. Want daar stond een leuk bendje te spelen. De thaise meiden konden best goed zingen. Op een wist ik niet wat ik hoorde! Ze zong een lietje van Do! Ik heb het opgenomen met m'n camera. Ik ben om een uur of 12 s'avonds weer terug rijden.

Ik heb wat foto's van de dieren in mijn hotel erbij gedaan. Ze hebben 10 honden en wat vogels en 2 eekhoorns!     Dat was het weer voor vandaag!! Truste.

Foto’s