Dag 14 Thailand

11 juni 2009 - Ko Samui, Thailand

HHaaii.

Ik ben toen ik wakker werd naar naar Flora en Haris gegaan. Maar hun hadden nog geen honger, en wouden het eerst rustig aan doen en s'middags met de scooter rijden. Omdat ik nog niet wist wat ik de komen de tijd zou gaan doen. Wou ik m'n benzine eesrt op rijden. Want ik had 2 liter gekocht. En ik wou het wel op rijden. Ik denk dat ik er gister er 1 heb geredde. Maar ik wist nu de weg om naar Chaweng beach te gaan. Ik heb daar goed geshopt ;) en ik ben ook een informatieloket gegaan om een vliegticket te kopen naar Chiang Mai. Ik heb echt geen zien om 2 dagen in een bus te zitte om daar te komen. Heb ook gevraagd over een relax resort. Ze wist er wel een paar te vinden op dit eiland. Alleen deze is aan de andere kant van het eiland. Ik ben daar naar toe gereden om een kijkje te nemen. Onderweg kwam ik langs mooie uitkijk punten! Ik had het gevonden :) Het is heel rustig. Omdat het nu niet de hoog zeizoen is. Ik heb een afspraak gemaakt voor morgen om 10uur en ben ik alleen in de zaak warschijnlijk :) Het is totaal 3400Bad dat is ook wel 66Euro voor ruim 4uur! Daarna ben ik naar de grote boeda gegaan. Daar was het uitzicht nog mooier omdat de zon bijna onder ging. Bij de grote boeda had je nog meer winkeltjes! Ook een winkel met alleen schulp sieraden en dekoratie voor in huis. Toen ik weer terug was ben ik naar Flora en Herris gegaan om te kijken dat hun al hadden gegeten of niet. Maar ze hadden al gegeten. Ik heb dicht bij hun gegeten, Herris houden me gezelschap, Flora kwam er even later bij!

Doei Doei. O 1 van de honden vond me zo lief dat hij mij heeft gevolgt naar mijn huisje. Ik liet hem even binne zodat hij even bij kon komen van de warmte! Ik wou hem daarna weer naar buiten zetten. Maar hij wou niet naar buiten toe.    Het is net als iemand lekker maken en dan nee zeggen! Dus hij mocht bij mij slapen. Al gouw had hij het matje van de douch gevonden om op te gaan slapen.

Foto’s