Dag 3
17 april 2009 - Kuala Lumpur, Maleisië
hallo allmaal!!!!!!!!!!!
Daar ben ik weer. Ik heb gister avond niet echt goed geslapen. (Er was we erco in mijn kamer:)
Heb nu een andere hotel gevonden niet die gene die ik gister had gevonden. Die was in eens vol. Volgende keer gelijk boeken! Ik heb er 1 gevonden voor RM50 ook niet verkeerd. Ben vanmiddag naar de vlinderpark gegaan. Eerst een stuk met de monoreel en de rest gelopen. (zwaar) toen ik terug ging heb ik maar een taxi genomen naar KLsteachen. En weer even zoeken naar mijn hotel, maar ik had nu een kaart bij me :) Ik ga vanavond met me hotel genoten ergens wat eten. En dan zie ik het wel. Ik denk dat we met een groep gaan van 2meiden en 4jongens. word wel gezellig denk ik.
nou tot de volgende schrijving

Hier een berichtje uit 's-gravenzande hier gaat alles goed ik let en zorg goed voor stefan zoals je weet (geintje).
Leuk die foto's om elke dag even te kijken, we beleven de vakantie van jou helemaal mee en we zien ook dat je het naar je zin heb en dat doet goed.
veel liefs van Anton en Jolanda
Weer leuke foto's! Zie er weer elke dag naar uit. Hoe was het eten? Veel plezier morgen. Mis je wel hoor:(
Dikke kusss sweet dreams
Wat stoer van jou in je eentje over deze aardkloot zwerven.
We hopen dat je het erg leuk vindt en gezond blijven natuurlijk
niet teveel sambal en ongaar voer eten dan gaat het goed komen.
Kijk wel uit voor zogenaamde vriendelijke enge mannetjes want daar lopen
er zat van rond in Nederland ook trouwens.
We wensen je veel plezier liefs
Petje af wat je allemaal aan het doen bent.
We hadden in het begin een beetje onze twijfels over je geplande wereldreis.
Maar dit avontuur nemen ze je nooit meer af.
Eigenlijk zijn Bep en ik wel jaloers op je.
Net als wat iedereen al geschreven heeft, let goed op je gezondheid en kijk uit voor rare figuren.
Veel plezier en groetjes van Bep,Leo en Diane.
Leuk dit webbloggie ga ik denk ook doen voor me emigratie naar Amerika.
Trek je maar niet te veel aan van al die rare kook luchtjes in sommige plaatsen daar, en blijf weg van rare dingen met haar en poten LOL...
Leuke foto's doe je goed, geniet er volop van tis iets wat je niet veel keer zal doen in je leven.
Vind het heel stoer van je maar kijk goed uit en gebruik je koppie, ook bij mensen die aardig voor je zijn kan het geen kwaad een beetje op je hoede te zijn.
hoop dat je niet je muskiete spray bent vergeten :P
Veel succes en boven alles veel plezier...
:)
geweldig al die fotos stoer hoor met die slang .
leuk hoor ook nog kerst .
geniet maar goed van alles .
liefs Marianne.
wat onwijs stoer dat je dit hebt door gezet.
het ziet er erg leuk en spannend uit allemaal
geniet er van en we blijven je volgen
liefs