Dag 2

16 april 2009 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hai daar ben ik weer!

Ik moet echt even me draai vinden. Ben vandaag naar the to touers geweest dat je wel kan zien in de foto's. Heb daar een engels meisje leren kennen. Jammer genoeg vertrek ze morgen weer naar australie naar sitny voor 3maanden. Maar misschie kom ze nog naar Melborn. We hebben elkaars email gegeven, dus misschien.... heb vandaag ook veel met haar in het park gezeten en veel gepraat over dingen om te zien en te bezichtegen. Ze heeft me ook naar aquaria gebracht. Daar ben ik alleen naar binne geweest. Ze bleef buiten op me wachten. We zijn ook langs wat hotels gelopen. We hebben er 1 gevonden voor morgen :) Want dit hotel is RI88 en de anderen is RI30 en dan slaap ik in stapelbedden met ander beakpekkers. Denk, weet wel zeker dat ik daar beter zit. Het weer blijft ook echt heet hier. Ben blij dat ze hier veel grote winkelcentrums hebben MET ERCO.

tot de volgende schrijving ;)

1 Reactie

  1. Steef:
    16 april 2009
    Ey kanjer,

    Ben super blij om je weer te zien (op foto's) doet me erg goed. Je ziet erg goed en gezond uit!! Jammer van dat meisje die je heb leren kennen dat die alweer zo snel weg gaat, maar je leert vast weer andere kennen.

    Je heb mij in ieder geval erg veel onrust weg gehaald en voel me veel meer op me gemak zo. Zie graag foto's van je voorbij komen. Hoop dat je het volhoudt iedere dag wat te schrijven want ik hoor hele leuke reacties en het is ook echt leuk!!!

    Hele dikke kusssss en veel plezier morgen "love you"